erről-arról-amarról

erről-arról-amarról

olimpia diványról

2012. augusztus 08. - gond/ol/a

folyton megy a tv, háttértévézek, nem szeretem az egyedüllétet, a csendet, igy mindig "sokan vagyok" a szobámban is...

mostanában az olimpiáról mennek a közvetitések... elég népes lett a környezetem igy... de inkább csak egy-egy alakra, arcra figyelek fel...

a diványról...

miközben tespedek (már megint rámjött ez a fránya álomkór!),

de egyszercsak felnézek, félálomban,  a képernyőre, és látom, hogy egy sötétbőrű futónő, milyen fenséges, hosszú, méltóságteljes léptekkel fut... akár egy gazella; kedvem támad nekem, is a mozgásra, kiugrok szabályosan a diványról, s próbálok szökkelni, a szőnyegen... (jó, hogy magam nem látom, hogy,...)

aztán a Gyurta Dani fináléja, a medencében, a legyőzött 200 métere után, az öröme önfeledt gesztusai, az első szavai, ahogy a családjára utal, ahogy az anyukáját emliti...

később a hihetetlenül elegánsan lólengő Berki Krisztián, ő is a szelid, suta mosolyával

hogy tudnak ennyire szerények lenni! (sok szurkoló, közvetitő viszont nem...), talán, mert ők tudják, hogy micsoda munka halmozódik fel a teljesitményük mögött, s ez alázatossá de legalább is mértéktartóvá teszi őket... ugyanakkor öntudatossá is, hiszen "tudják", miből lett az a kiváló eredmény...

van benne valami, hogy ép testben ép lélek... (ill. ép lélekben ép test)

nem szabad elhanyagolni - egyiket sem...

----

gyerekkoromban balettoztam, tornáztam, teniszeztem, korcsolyáztam, úsztam....

ma már csak biciklizem.... (meg is látszik)

és "fekszem az ágyon" - kivéve , amikor kiugraszt valami....

A bejegyzés trackback címe:

https://megosztaniamifontos.blog.hu/api/trackback/id/tr128322610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

179584 2012.08.08. 16:39:47

Kedves Aliz, irigyellek. Gyerekkoromban a ház körül bicikliztem, de az utcára kijutva mindig gond lett: nem tudtam jobbra kanyarodni. Ma meg a nagyon rossz egyensúlyérzékem miatt van kilöve a biciklizés öröme. Feküdni az ágyon tudok, pláne a Demjén - nótával kisérve!!!

13282 2012.08.13. 10:00:03

:) azaz sajnálom, mert biciklizni tényleg nagyon jó! felszabaditó... és öröm... (én még a sarokra is azzal megyek, és sokszor "csakúgy" száguldozom... azt hiszem ugyanugy endorfint (boldogsághormont) szabadit föl, mint pl a futás, csak sokkal kényelmesebb...
süti beállítások módosítása