erről-arról-amarról

erről-arról-amarról

makói történet

2013. május 01. - gond/ol/a

p1110307b_1367355636.jpg_500x666

"nem Pesten történt, amit hallotok.

Ott ily (...) dolgok nem történnek."

makói a történet

egy csekket adtam fel a postán, a maradék 500-asból meg vettem egy Élet És Irodalmat, ami a könyvtárnak nem jár, és amúgy is vadászni kell rá... ...a múlt heti számot - amiben lányom új versei is megjelentek, még Pesten az Irók Boltjában szereztem be, most Roskó Gábor miatt vettem meg, főleg, mert ő tiszteletbeli makóinak is számít egyrészt, másrészt az ő grafikáival van most tele az ÉS, egy padra (a posta oldalán levő Múzsák Kertjénél) ültem le, beleolvasni a lapba (Roskó szövegét is érdemes elolvasni most! ugyanaz mint enigmatikus szöveges állatrajzai... nem lettem jobbkedvűbb tőle, csak a véleményazonosság megkönnyebbültségét  - elég nehéz helyzetünkről - éreztem...) szemben velem a Hagymaház oldalán az óra majdnem 6-ot, és 32 fokot mutatott, alatta meg a MAKÓI NYÁR - programplakát (június végétől kezdődő zenés műsorhirdetéssel), de lám, máris nyári idő van... szédülök is eleget tőle (is)... Némi öntanakodás után szántam rá magam, hogy visszamenjek a biciklimért a túloldalra, és elkarikázzak a Sparba (kb 1km-re) (főleg a kiégett égőt pótolni, ha ugyan van még régifajta....félek minden újtól, mégha "energiatakarékos" is - a saját energiáimmal se tudok spórolni, úgyhogy csak elkarikáztam, ha már fáradtan is. A Spar környékén rengetegen... vigyázni is kell egész úton is, hogy én ne, vagy engem ne üssenek el. (délelőtt majdnem neki is hajtottam egy autónak, jobbra, miközben balra néztem, megállnak-e az autók a körforgalomnál, a zebránk előtt.)

A Sparnál, a kocsiknál, összefutottam kedvenc "gyógyszerészemmel" - aki - feltűnt- 3 napja szabadságon, megkonzultáltam a szédülés elleni betaserc eredményességét vagy eredménytelenségét, aztán mikor tényleg ki akartam nyitni egy pénztárcámból kivett százassal a kocsit, sehol se találtam a fehér pénztárcámat. El nem szórhattam, a táskámban viszont nem volt...

Nosza, vissza a padhoz, ahol ültem hát már messziről láttam a sötétbarna padon azt a fehér valamit, ami valóban a pénztárcám volt (méghozzá félig nyitva, gondoltam hátha hiányzik belőle az a másfél ezer forint, ami benne maradt, de legalább a személyes dolgaim megmaradtak (a csekk, a könyvtári igazolvány , pár névjegy, az agykontroll igazolványom, lányom érettségi tabló fotója....), kinyitottam hát, és benne volt, minden, még a pénz is...

hát erre mondtam, hogy ilyen dolgok, csak itt történhetnek... "e kis vidéki városban", Makón...

A bejegyzés trackback címe:

https://megosztaniamifontos.blog.hu/api/trackback/id/tr228322704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

27518 2013.05.01. 07:35:24

Kedves Alíz, szeretem a történeteid, akár jó, akár kellemetlen, ami a z élet is összességében, mindegyiknek külön íze van a szádból. :) Nekem is meghatározók az ilyen apróságok, amiben találkozom a jóval. Mezőkovácsházán esett meg velem hasonló, a Póstán fizettem egy csekket, és közben ottfelejtettem a pénztárcám a pulton. Már az ajtó felé mentem, amikor utánam szólt egy idősebb férfi, hogy talán az enyém az a pénztárca. Nagyon örülök az ilyen gesztusoknak, mert az emberekbe vetett hitem erősödik, bátorít, hogy ne hunjon ki belőlem

27518 2013.05.01. 07:41:05

Kedves Alíz, szeretem a történeteid, akár jó, akár kellemetlen, ami a z élet is összességében, mindegyiknek külön íze van a szádból. :) Nekem is meghatározók az ilyen apróságok, amiben találkozom a jóval. Mezőkovácsházán esett meg velem hasonló, a Póstán fizettem egy csekket, és közben ottfelejtettem a pénztárcám a pulton. Már az ajtó felé mentem, amikor utánam szólt egy idősebb férfi, hogy talán az enyém az a pénztárca. Nagyon örülök az ilyen gesztusoknak, mert az emberekbe vetett hitem erősödik, bátorít, hogy ne hunyjon ki belőlem a remény. A szegedi embereket is a sok apró emberséges megnyilvánulásukért szeretem, bárhol megfordulva, közvetlen kedvességet, segítőkészséget tapasztalok. (bocsánat, az előbbi kommentet törölheted, mert a laptopról hamarabb elküldte, mint kellett volna, az ujjam rossz helyen tartottam, amikor javítani akartam a hunyjon szót, kimaradt először az y belőle :))

27518 2013.05.01. 07:43:05

és a Posta is rövid ó, na, ez a nap sem az én napom :))

27518 2013.05.01. 07:45:11

legalább is a laptop most is kibánt velem, mert megint gyorsan elküldte. Még annyit akartam írni, hogy nem tudom ilyen kezdés után elinduljak-e a majálisra, ki tudja miként folytatódik ez a negatív sorozat :)

13282 2013.05.01. 08:15:57

köszönöm a bejegyzésed, ami történt a aptoppal kapcsolatban, nálam mindennapos...talán attól még lehet jó a nap...:)) (ezzel együtt!...:) Éljen május 1! kellemes majálist...

13282 2013.05.01. 08:16:39

lám, most is: az aptop - laptop!:)

301782 2013.05.01. 12:33:41

hát ez tényleg nem mindennapi történet...hozzátehetném az ismert szlogent : " a mai világban" ! Mindenesetre jó, hogy így alakult...némi vigasz a sok kellemetlen hír mellett :)
süti beállítások módosítása