erről-arról-amarról

erről-arról-amarról

hát

2013. április 30. - gond/ol/a

hát... nem volt valami jó napom. pedig nagy része a rég óta vágyott Szegeden telt el...

már rosszul kezdődött, amikor a korai ebédelésem után, az utcai teraszról (ami most nem volt valami nyugalmas, egy közeli épitkezgetés miatt- a lépcsőn felügyeskedve, az ajtóban, a tálcáról leröpült a teás üvegem és darabokra tört a kövezeten... Mondták is, hogy ma már ne csináljak semmit, ha már ilyen rossz napom van - mint mondtam. Dehát még annyira az eleje volt... És fogtam magam, bementem a busszal Szegedre, ahol már vagy egy éve nem voltam, csak átutazóban. Hát most a nosztalgiámmal jól szembenézett a valóság...

p1110296b_1367267803.jpg_500x666

a REÖK ben nem tudtam megnézni a MIRO kiállítást, csak az én hibám volt, hiszen tudhattam volna, hogy hétfő - múzeumi szünnap...

de a többi csalódás nem rajtam múlt...

semmit nem találtam meg, ami miatt érdemes volt régebben bejönni...

az áruház földszintjén a papírosztályt, a Kárászon a Gulácsi Galériát, egy kis szegedi könyvesboltot se (se a Bálint Sándort, de a Sik Sándort), se a fényképezőgépjavítót,

a Kárászon majdnem nekem jött egy suhanc, akinek a "budapesti egyetemistá"nak mondott (lóditott) barátja már másodszor szólított le, hogy valami illatot próbáltasson ki velem, az Acapellában a mögöttem levő asztalnál levő hangos társaságból a mögöttem ülő, csak úgy, hanyagul majdnem ráterpeszkedett és hátraesett az asztalomra... (amúgy németek voltak)

ráadásul megint megkörnyékezett a forgószédülésem..

azért még elmentem a közeli DÉMÁSZ épületbe, nemrég még ott volt ismerősünk fotókiállítása (de már lekéstem azt. úgy telik az idő...), egy csupa hátból álló modern kiállitást néztem meg, s hát meg kellett állapítanom, hogy a sok hát közt egyetlen egy volt igazán szép és élménykeltő, a kiállító udvar állandó szobra....

hát nem csak a művek közt, az egész városra vonatkozóan tűnt úgy, hogy "a régi jobb volt"....

A bejegyzés trackback címe:

https://megosztaniamifontos.blog.hu/api/trackback/id/tr138322700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

27518 2013.04.30. 09:19:49

...hát, tényleg ez nem a te napod volt :) Én nagyon szeretem Szegedet, az összes látnivalóval, ami még az utcán is hever. Ugye, maga a Kárász utca, az üdvözlő szobraival, a szép térkövezése a padokkal, amiket zöld növény vesz körül, és a felújított Dugonics és Árpád tér a Somogyi utcával. De az összes tömegközlekedési járművek megállóit is mind felújították, alig egy éve. Pl. a Széchenyi tér egyik oldalán a villamos sínek között befüvesítették a hálózat felújításakor. Szóval annyira szépül, fejlődik a város, hogy hihetetlen ez a mai gazdasági helyzetben. És hát nem koszos város, a többi nagy városhoz képest, ahol az utcai szemetelés, a járművek bűze miatt már elviselhetetlen a közeg. Remélem máskor is próbálkozol, kár lenne elmulasztanod a szépségek észrevételét...

13282 2013.04.30. 10:31:02

igen, ez a pontos meghatározás: "nem az én napom volt"! (kellett volna hallgatni azokra akik azt mondták, ne csináljak semmit már...) nekem is a buszablakból annyira tetszik mindig a város, mikor átutazok rajta Pestről Makóra, feltűnő Pest után a tisztasága, rendezettsége, nyugalma... de tegnap más tapasztalataim lettek! - közelebbről, a napfényben megvilágitva. Remélem, hamarosan, lesznek jobbak is, és akkor majd beszámolok arról (is) - szivesebben irok én is jó dolgokról:)
süti beállítások módosítása