erről-arról-amarról

erről-arról-amarról

pótszülinap

2024. január 13. - gond/ol/a

 mára még a nap is kisütött és már nem volt olyan dermesztő hideg

a tegnap elmaradt desszertet pótolni akartam valamelyik cukiban valamivel, de kiderült, hogy szinte mind zárva. Hiába , még nem kezdődött el mindenhol az év...

de aztán bementem a papcukiba , ettem egy kis gesztenyepürét , 990ftért (majdnem a tegnapi Gundel palacsinta ára), 

 



 

megspékeltem egy állott ásványvizzel. de volt előttem egy kis satnya virág is...bár csillogott

 



 

bementem a postára , hátha előkerült a lányom küldte csomag, de nem...

már otthon voltam, mikor eszembe jutott, megnézem az itteni postaládát, hátha bedobták az értesitést legalább

és mit látok? az ajtó mellett a földön egy kis barna takaros csomagot, hát ez volt lányom ajándéka

 



 

(már második alkalommal ajándék az ajtómnál!:) újabb angyal(postás?)--hozta.. egyik kedvenc irómtól ...azaz lyányomtól

megmelegedett a szivem ebben a hidegben, ami azért már oldódik...

A bejegyzés trackback címe:

https://megosztaniamifontos.blog.hu/api/trackback/id/tr3118301755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása