erről-arról-amarról

erről-arról-amarról

"street one" retro

2012. augusztus 14. - gond/ol/a

a boltkirakat ablakából a múltam néz vissza rám, pontosan ilyen drapp blúzom volt (szinte szétesésig mostam), és ilyen farmermellényem, ("főzött", brazil) és a frizurám is hasonló (sötétbarna, rövid, frufrus)... (70-es évek... az én 30-asaim...) persze, (úgy emlékszem, akkoriban nagyon adtam a színek összeválogatására, kicsit talán mereven is, hogy) a farmermellényembe inkább fehér blúzt hordtam, (vagy épp világoskéket) ehhez a drapp blúzhoz meg volt egy ugyanolyan színű drapp trapézszoknyám, amivel igazán csinos volt(am), (mint mondták)

most nem bírtam ki hogy az utcán,  a bolt előtt elhaladva, félig leszállva a biciklimről,  le ne fotózzam a tükröződő kirakatból a "múltam" (és rajta a fejemfogó jelenem:(

 

de hogy ennyire divatba jött, akik voltunk?! - "egy az egyben"?! (vagy csak "akció"? ."leértékelés" -20%?!)

A bejegyzés trackback címe:

https://megosztaniamifontos.blog.hu/api/trackback/id/tr168322616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása