erről-arról-amarról

erről-arról-amarról

mako(vecz)i elegancia

2013. május 11. - gond/ol/a

építőipari nivódíjat kapott a Hagymatikum. (az új fürdőnk... vagy ahogy újabban mondják: "a fürdők temploma".)...Ennek a díjnak csillogó emléktábláját leplezték le. Én körbebicikliztem a külső falakat, de kiderült, hogy bent, az aulában van a leleplezendő tábla, s a kis ünnepség. Még csak egyszer jártam itt, a megnyitó előtti bejáráson, illetve egy képzőművészeti kiállításon, de akkor nemigen nézelődhettem... Most is, így elég elfogultan léptem be az aulába, miután már megkezdődött az ünnepség, utolsó mondatait hallhattam a szónoknak, aki felemlítette, hogy Makót eleganciája miatt (is) szerette Makovecz, s az itt élő embereket is elegánsaknak tartotta... , Hm...

Az biztos, hogy ettől az épülettől elegánsabb(ak) lett(ünk)..

A bejegyzés trackback címe:

https://megosztaniamifontos.blog.hu/api/trackback/id/tr868322714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

302398 2013.05.11. 22:13:06

Hát nekem Makovecz épületeiről még soha sem jutott eszembe az elegancia! Már csak azért sem mert annak szerves része az ésszerűség és az átgondoltság!

294994 2013.05.11. 22:29:04

Ha ' egyívású ' közegben többen igyekeznek a ' közegnek ' megfelelni, akkor függetlenül a tényektől, ízléstől, jóérzéstől bizony hatalmas tévedések hangzanak el. Bizonyos értelemben egy alkotás megítélhető kedvezően IS, de a szakmai kvalitás azért nem mindig fedi a megfelelő szakmai hozzáértést IS. Ellentmondó az a megítélés, mely bizonyos elvárások hatására nyer közfigyelmet.
süti beállítások módosítása