erről-arról-amarról

erről-arról-amarról

élő kerámiák

2012. augusztus 02. - gond/ol/a

Tér-Idő-Gondolat

Fodor Ilda keramikus képzőművész és Mészy Mészáros Gábor keramikus-szobrászművész "Tér-Idő-Gondolat" c.kiállítása...

a megnyitóra, július 14-én, elszalasztottam elmenni, a makói múzeumba, azaz könnyeden lebeszéltem magam róla, bár szándékomban volt eredetileg, csak a fáradt lustaság, a kánikula, mísz, egyebek... meg  az előjövő tapasztalat, hogy a megnyitó egy protokolláris esemény, ahol a nyitó szöveg esetleges értékeit leszámítva, az emberektől a művek nem is látszanak, s  úgyis vissza kellene jönni... hát most visszajövéssel kezdtem, azaz nem is, mert útbaesett, (a cukrászda felé - ami úgy is szabadság miatt zárva volt!) és spontán jöttem be, bár csak futólag gondoltam, mert tényleg rövid időm volt (másra kellett (a fagyit is eredetileg csak lehűtésnek szántam, s hogy közben rendezzem a gondolataimat a  cuki teraszán). Nos: aztán rájöttem, hogy tényleg mennyire kellenek nekem ezek a képtári-múzeumi kikapcsolódások is. úgyis hétfő miatt  elmaradt a szépművészeti) hát a makói múzeum termei most ki is nyíltak az udvar szabadtéri "kiállítása" felé... ami így egész új és barátságos, épp a szobrok által megelevenedő, művészi arculatot öltött, a skanzen omladozó falai előtt. Hát ilyen, mikor élettelen szobrok teszik élőbbé a "teret"...:


bent meg ilyen "holdnövények":

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megosztaniamifontos.blog.hu/api/trackback/id/tr378322608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12702 2012.08.03. 00:29:30

Aranyosak és természetesek ott a fűben...

13282 2012.08.03. 13:53:18

ugye? az embernek szinte kedve támadna közéjük heveredni, dumcsizni egy kicsit...:))
süti beállítások módosítása